ایرانیان باستان

بیان گوشه ای از تاریخ ایران باستان و جشنهای آن

ایرانیان باستان

بیان گوشه ای از تاریخ ایران باستان و جشنهای آن

هم وطن برخیز تو ای غمخوار من
دست تو دشنه به دوش گیتار من
نقش کنیم بر کوچه ها با خون خویش
جان دهم اما نمیرد خاک من
نقش کنیم بر کوچه ها با خون خویش
جان دهم اما نمیرد خاک من

تشنه ام تشنه آبهای شمالم
عاشقم عاشق ریگهای کویرم
آرزوم مردن در روز بزرگه
سنگ قبرم باشه از البرز پیرم
آه سنگ قبرم باشه از البرز پیرم

خفته بر خونآب غم ایران من
ای دریغ از غرش شیران تنگستان من
تیرو شلاق لالای خواب هم خونان من
زخم گوله بر دل یاران من
وای زخم گوله بر دل یاران من
نظرات 2 + ارسال نظر
آتوسا ایرانی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ق.ظ http://iraniam58.persianblog.com

سلام.برایت لینک گذاشتم.

اریانام سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:38 ق.ظ http://arianam.persianblog.com

با درود به شما. در تارنگار من وقایع برافتادن بزرگترین امژراتوری جهان یعنی هخامنشیان را بخوانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد