ایرانیان باستان

بیان گوشه ای از تاریخ ایران باستان و جشنهای آن

ایرانیان باستان

بیان گوشه ای از تاریخ ایران باستان و جشنهای آن

بدرود تا گاهی نه چندان دور

درود
هم میهنان گرامی
دوستان هم پیمان
به انگیزه پیشرو داشتن دورانی بس دشوار ، ناچارم زمان کمابیش طولانی کار این تارنگار را متوقف نمایم و از این موضوع بسیار ناخرسندم ولی برای رسیدن به اهداف ، ناچار آدمی ...
دوستان ، برایتان نیایش کرده و می نمایم ، و خواستار نیایش های نیک شما نیز هستم ...

گرامیان ، بدرود ..


-----
پیام : پیشنهاد می دهم هر که خواستار همکاری با این تارنگار می باشد ( چه قبل از بازگشتم یا بعد از آن ) در پشینهادها آدرس پست الکترونیکی خود را با متنی کوتاه گویای آنچه خواهد نمود ، بگوید تا همگام و همپیمان با ما در راه فرهنگ سازی و پاسداری از فرهنگ اصیل ایران قدم بگذارد .
نظرات 4 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ

موفق باشی

مَـــه آرا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ق.ظ http://po0laris.persianblog.com

سلام
مه آرا هستم. از بچه های کلوب. وبلاگ پرمحتوایی دارید.
گرچه حقیقتا اطلاع جامعی نسبت به زرتشت و اهورا ندارم. ولی به عنوان یک پارسی زبان، به این مقوله علاقه دارم و وبلاگ شما منبع مناسبی برای مطلع شدن من هست.
به همین خاطر بااجازتون لینکتون رو به باقی لینکهام اضافه می کنم.

محمد جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ

درود
خوشحال میشم بتونم توی این راه تلاش کنم
چو ایران نباشد تن من مباد
بدرود

فرزین پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

از اینکه از فرهنگ آریایی حمایت میکنید از شما متشکرم

با آرزوی بهروزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد