ایرانیان باستان

بیان گوشه ای از تاریخ ایران باستان و جشنهای آن

ایرانیان باستان

بیان گوشه ای از تاریخ ایران باستان و جشنهای آن

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدیس دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ب.ظ http://ghasedakk.blogsky.com

سال نوت مبارک .. سالی سبز و بهاری رو برات آرزو میکنم ..

یاسمن چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

یاسمن چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید . من یه پیشنهاد دارم که تستهای روانشناسی و موسیقی سنتی ایرانی را داشته باشد و به بهترین مطلب هدیه بدهید ویا گروه تشکیل بدیم و باهم کار کنیم برای پیشرفت در کارهایمان . با تشکر

یاسمن پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.sarzaminekohan.co.sr

سلام من خیلی وقت منتظر بودم واسه مطلب جدید شما
شما رو پیوند کردم توی بلاگ یا تارنمای خودم
خوشحال میشم ما رو راهنمایی کنید
سال خوبی واستون آرزو میکنم...

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ

اگر لطف کنید و صفحهات ۱و۲و۳و۴ از کتاب *جهان فروری* نوشته شده توسط دکتر بهرام فره وشی را به طریقی برای من بفرستین بسیار خوشحالم می‌ کنید. من ایران نیستم و متاسفانه این ۲ صفحه از copy هایم گم شده.
wasmachenwir@hotmail.com

سوشیانس سپنتمان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ب.ظ http://mihanban.persianblog.com

درود بر شما ایرانی مهربان.
اردیبهشت پاک بهار ۱۳۸۵ خورشیدی را به شما شادباش میگویم.
و از کوشش ورجاوندتان در راه میهن ساسگزارم و به نام یک ایرانی بر کوشندگی و میهن دوستی شما نماز میبرم و درود میفرستم.
تارنمای زیبایتان را در تارنمای خود پیوندانیدم.
پیروز باشید وپاینده.
فرجامید با بهترین منش.
سوشیانس سپنتمان.

بهرنگ شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.kurosh-iran.blogfa.com

درود
بسیار خوشحالم که به وبلاگ شما اومدم
بخاطر نوشته های شور انگیزتان لوگوی شما را در وبلاگم
قرار میدم
پاینده ایران
بهرنگ ۲۲ ساله دانشجو

مهرناز پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام.خیلی جالب بود.میتونم ازتون بخواهم که یک منبع خوب در مورد جشنهای ایرانیان معرفی کنید.

پژمان سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ق.ظ

خواهشمندم جملات عربی نوشته شده در این تابلو را برای ما ترجمه نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد